onsdag 17 november 2010

Litet grejer som Spader har råkat göra idag

Handla litet bra-att-ha-saker, till exempel en adventsljusstake och lättglögg, på ICA Maxi eftersom det var gratis parkering där under rekryteringseventet som råkades bevistas under någon eftermiddagshalvtimme.

Skriva ut en miljard - eller tio då- personliga brev och cv:n för att bara lämna över två (2!) när övriga på eventet var sådana som Spader hade träffat förra veckan.

Ringa och störa Esset en miljard - nåja tre - gånger med diverse trivialiteter som gott kunnat vänta till i kväll.

Anmäla sig och Esset till en liten tävling på hemmaklubben.

Slutligen råkade Spader tacka ja till en tid hos nya logopeden redan på fredag. Riktigt jävla bra råkat om du frågar Spader.

2 kommentarer:

  1. Det tycks onekligen som om du råkat ha en mycket bra och produktiv dag. :-)

    Även om belöningen var lite blygsam. Adventsljusstake och lättglögg - det får ju alla i hushållet glädje av så det kan inte betraktas som en personlig belöning till dig. Jag tror jag måste ge dig bakläxa på belöningsfronten. ;-)

    Även om jag borde vara lite försiktig här eftersom jag inte (åtminstone inte ännu) skaffat mig någon belöning alls i dag. Oops.

    SvaraRadera
  2. Ooops.... (Det fanns ett eller annat bra på handlingssidan som inte Spader råkade skriva om i inlägget- Saint Agur och pepparkakshjärtan tex)

    SvaraRadera