torsdag 4 november 2010

Medan Spader väntar på att Cocillanan...

... ska kicka in ordentligt så kan här meddelas att Junior fortfarande ligger och sjunger i sin säng. Då klev han ändå upp före sju i morse. Som om han är orolig att missa att vi ska åka till Lilla byn i morgon kväll.

För övrigt fick Spader ett hett tips av sina raraste lagkamrater i kväll. -"Först räknar du ut hur korten sitter och så spelar du efter det"! Busenkelt ju. Det är skönt att någon berättar hur det ska gå till!

Vinst med 21-9, som förmodligen borde ha varit mer. Spader hällde egenhändigt ut 19 imp i havet. Fast hon spelade in några också. Actually. Och så sa Esset att hon hade blivit feg. Dubbla! Här ska dubblas i nästa match. På onsdag. För visst ska Spader spela nästan alla matcher. YUP! Silverpoängen rullar in och folket jublar. Eller någonting ditåt.

Slutligen är håret kort. Kort, kort, kort. Och Spader frågar oroligt om Esset verkligen tycker att håret är fint. -"Jag tycker allra bäst om kort hår!"

Esset meddelar också att han tycker allra bäst om när Spader är frisk. Går det också att ordna, tro?

6 kommentarer:

  1. Det går nog att ordna men det kanske måste få ta den tid det tar.
    Jag har också klippt kort kort, jag går omkring och drar i håret för att få det lite längre.

    SvaraRadera
  2. Nilla, du är så klart höger! Vi ska inte dra i håret, då blir det väl ännu kortare! ÅÅÅÅ såg du att min unge har fått egen lägenhet centralt? Lycka!

    SvaraRadera
  3. Kort är fint på alla utom mig. Jag ser ut som 73.

    SvaraRadera
  4. Åsa: Eftersom du inte ser ut som 73precis, på fotot inne hos dig, föreslår jag att du fortsätter att ha litet längd då rå! ;-))

    SvaraRadera
  5. Höger???
    Jag är lite allergisk mot höger men det kanske inte är politik du menar?

    Och grattis till sonen! Lägenhet i centrala Örebro - som Paris fast bättre - det är inte illa!

    SvaraRadera
  6. English for blondes, sorry: You are right! PUSS!

    SvaraRadera