tisdag 22 februari 2011

Om fredagskvällens mail

Litet oväntat fick Spader mail på sin privata adress i fredags. Ett förflutet i Lilla byn som kursledare i bridge följer tydligen med till storstan!

Hej!



Jag heter T J och är intresserad om att gå på en bridgekurs.

Jag bor i Skärholmen och vill veta ifall om du leder en kurs som jag kan delta och i så fall var kommer det genomföras.
Var snäll och informera mig om detta.
med vänliga hälsningar/T
 
Det är underbart i sin enkelhet och Spader funderade först om det kunde vara så att Såstaholm var stället för TJ?  Svarade så här:
 
Hej T!



Så himla trevligt att du vill gå en bridgekurs!
Bridge är nog det roligaste som finns. Jag vidarebefordrar ditt mail till Nya Bridgeskolan, http://www.nyabridgeskolan.se/ som håller till i S:t Eriks lokaler vid Fridhemsplan.
De kommer att höra av sig till dig via mail. Jag vet inte vilken kursverksamhet som bedrivs i Skärholmen, men vill verkligen rekommendera deras kurser.
Själv håller jag inga kurser numera.

Hoppas att vi träffas vid de gröna borden senare!
Spader 

Inom bridgen finns det plats för fler. Gott kaffe har man på hemmaklubben också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar