torsdag 19 april 2012

Onödigt spännande

7 kommentarer:

  1. De såg väl snälla ut. Eller? :)

    SvaraRadera
  2. Har ni köpt ett färdigt paket med Ving?

    SvaraRadera
  3. Han verkar lite trög den där Christoffer

    SvaraRadera
  4. Ah, checka in online.

    Mycket bra grej.

    När det fungerar. :-)

    Hoppas att det har fungerat nu. Jag längtar efter NY-rapporter.

    SvaraRadera
  5. Ingerun: Supersnälla!
    Åsa: Ja. Är en fegis och vill veta vad jag får! Direktflyg med SAS också.
    Shamrock: Eller så tänker han innan han skriver, vilket man inte alltid kan säga om mig... ;-)
    Katarina: Ja, men jag fick nästan hjärtinfarkt bara. Sedan fick jag lämna alla uppgifter igen... och magont. Men nu incheckade - både jag och Mamman!

    SvaraRadera
  6. Smart. Jag hittade inte de dagar som vi ville ha, annars hade jag kanske gjort samma sak.

    SvaraRadera
  7. Oj, det där kändes som sagt lite för spännande.

    SvaraRadera