onsdag 24 oktober 2012

Tack för all input om ringar!

Återkommer om ringar, nya skor, vunna bridgematcher och dagens trams. Om en strax.

Välkomnar nya bloggkompisar och ämnar hälsa på desamma på deras bloggar, men nu har jag av olika anledningar fullt upp med att andas.

Breath in, breath out.

Esset låter meddela att han älskar mig precis som jag är. Det är något som jag är så tacksam för. Jag tänker inte ändra mig för någon!



Jag älskar honom på det viset också. Precis som han är. Fast ibland är han så störande. I know.

5 kommentarer:

  1. Härligt! Det är så man ska bli älskad.

    SvaraRadera
  2. En tyst Spader Madame vill man inte ha men alla vet inte att det är så:( Det är naturligtvis All-In som gäller!
    http://www.youtube.com/watch?v=JdTrBkrjG4k

    P & K

    SvaraRadera
  3. Så himla bra! Man skola icke ändra på sig för någon annan än sig själv! ♥

    SvaraRadera