tisdag 27 november 2012

Om Body Shop

Älskade fjolårets kalender. Ville ha den värsta varianten. SLUT!

SLUT!

Ringde runt till butikerna i Stockholm.

SLUT!

"Men vi har den för 1 000 och den är nästan likadan"!

Ringde till Body Shop Stinsen.

"Nej, jag är så ledsen men den tog slut för över två veckor sedan!" Men vi har bestämt oss för att få till en nödlösning. Vi förpackar snyggt, alla produkter i 24 små paket som vi sedan säljer till samma pris! Men du måste göra en beställning och det gäller bara till onsdag! Det tar lång tid att slå in alla paket!"

Body Shop Stinsen, jag vill kyssa era fötter och handla hela er butik!

Så fick vi en fin stund på Waynes coffe, Esset och jag. Råkade få med en klänning också.


7 kommentarer:

  1. Härligt och lyxigt!

    Och Ja, var är klänningen? Och vilka skor passar till den?

    SvaraRadera
  2. Åh, så himla bra! Jag har också en sån, som jag fick av mor. Och snart får man öppna, HURRA!

    SvaraRadera
  3. Du är himla bra på råkar,Spader. Jag har försökt tipsa mannen om dessa kalendrar men lyckas inget vidare. Själv får man investera i såna med choklad till ungdomarna fortfarande...

    SvaraRadera
  4. Singelmamman: I påsen. Trött, trött Spader som jobbar mycket.
    Fru Fransson: Era frågor får mig att fundera. 24 klänningar i advent?
    Åsa: Totalt underbart. Vet inte vad som var mest underbart faktiskt.
    Shamrock: Utomordentlig service.
    Mia: Jag gillar hur din mamma tänker.
    Grönkvistarn: Ingen av mina har fått kalender. Bara, bara jag. Jag är nog världsbäst på råkningar. Tror jag.

    SvaraRadera