tisdag 29 januari 2013

Dagens höjdpunkter

  • Lunch med Esset, E & L på lokala kinesiska haket. Utsikt över kyrkan där jag och Esset ska säga "JA" och så senare i år.
  • GW i veckans brott. Som jag aldrig ser. Annars. Skrattade på mig åt frågan till GW om polisen har prickskyttar. -Ja, insatsstyrkan. -Vad gör dom? Ha ha ha. Jag föreslår att de skjuter prick. Men vad vet jag.
  • Sötaste Fröken Dalarna. Eller om det var igår. Snäll, smart och bra. Enda elevbloggen på min roll. Hennes recept på botemedel när båten inte uppför sig är att äta semlor. Synnerligen välartat råd. Peppande.
  • Era kommentarer. Jag älskar er. Verkligen. Mycket, mycket!
  • Massage.
  • Ett helt fucking jävla otroligt snyggt ihopkomponerat excelark. Ihopkomponerat av yours truly.
  • Ett inlägg av Börje på Svensk Bridge om Essets värde i en tävling där man får betala för att spela med ett proffs. Skrattade på jobbet.


Och sedan var det inte fler höjdpunkter.  Grät på jobbet två gånger. Utan synlig anledning. Kanske någon osynlig.

Melankolin tänker ni. Men jag tror nog att det kan vara på väg att ändras. Märk att jag skrattade lika många gånger som jag grät.

Plus att jag skrev det här inlägget.

Tack för att ni finns därute.

10 kommentarer:

  1. Heja heja och stor kram till dig och blivande maken.

    SvaraRadera
  2. Balans verkar det som. Positivt helt klart. På väg åt helt rätt håll. Det är bra :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Två gråt och två skratt. Det är balans på G! ;)! Åh. Lokala haket. Då vet jag var ni åt. Var mitt lokala hak också när det begav sig med Sumpan ju. Och kyrkan.... hade utsikt över den från balkongen. Ska öva att gå dit innan!
    Håller om dig på avstånd. Alltid. Det vet du!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag såg att du skrev om det på fb så jag hoppade in och läste på svenskbridge. Skitkul inlägg rakt igenom helt enkelt, även allt det andra! Skrattade också flera gånger.

    Hoppas på färre tårar och mer skratt framåt.

    SvaraRadera
  5. haha, utan dig är han ingenting helt enkelt.

    SvaraRadera
  6. Men tänk att du ska bli FRU i sommar ju! Då kommer nog en och annan tår att fällas. :)

    SvaraRadera
  7. Jag tror att de där två skratten ger mer plus än vad de två gråten ger minus. På rätt väg <3

    SvaraRadera
  8. Största kramen! Återkommer om båtmässan...

    SvaraRadera
  9. Puss från skogen och hurtip

    SvaraRadera