lördag 5 januari 2013

Efter bridgen

Ja, jag var en gnällkärring. Är inte så ofta det vid bridgebordet. Faktiskt. Men det gick dåligt och motståndarna gjorde en del knasigheter som turligt nog hjälpte dem och jag var trött och förkyld. Och trots nya, svarta kläder kände jag mig som en elefant i en porslinsbutik.

Eller dåligt och dåligt. Det gick dåligt den sista fjärdedelen och vi slutade på 12:e plats. Av 40. Så varför är jag så sur?

I morgon ställer vi in spelet. Bridge på måndag och onsdag också ju.Och så verkar det som om jag ändå måste träffa en man om en kur antibiotika. Fan.

Den 17:e januari börjar SM.

Och det känns inte bra.

2 kommentarer:

  1. Det blir nog bra med antibiotikamanbesök, för nu har du varit krasslig länge nog.
    Håller tummarna (även om jag inte tror att det behövs) för bättre humör i det fortsatta bridgespelandet.
    Kram!

    SvaraRadera