tisdag 19 februari 2013

Fick igår SMS om att det var Kalasdag på...

... Åhléns i city idag. 10%. En annan har INTE köpstopp i februari.

Hurra, tänkte jag och ordnade med matlåda till Junior och kollade öppettider. 10-21. Minsann, skulle passa utmärkt efter massagen. Trösterikt utan Esset i krokarna. Trots att det är Fiendeland.

Nu först såg jag att det var tekniskt haveri. Eller skit bakom spakarna. Whatever.

Det blir soffhäng i kväll. Bra och fint det också. Inte så dyrt heller.

Och jag har en kupong. Att använda när jag vill i februari. Men det var ju kalas. Kanske till och med tårta. In my dreams.

2 kommentarer:

  1. Jag fick också det där sms:et. Men jag brydde mig inte så mycket. Jag har ju köpstopp. Men man kan tycka att de skulle bjuda på dessa 10% när de nu skrivit det. Vän av ordning kan tycka det.

    Skriver på fb om torsdag.

    SvaraRadera
  2. Köper inte heller något. Trots inget köpstopp.

    Hur ska detta sluta?

    SvaraRadera