onsdag 20 februari 2013

Massage igår

"Men vad har du gjort?"

Hela jag är som en fiolsträng, axlarna har fastnat vid öronen. Ny tid nästa vecka, bättre av massagen och mindre hosta, men inte bra. Ännu.

Det kan vara idé att inte spela kort på lördag. Spänna av. Varva ned.

Eller så kommer suget framåt lördagen. Men nu. Ont faktiskt.

Om jag hade varit i Storbritannien hade någon varit tvungen att "put the kettle on"! Minst.

Därför har jag bestämt att vi ska gå och få oss ett ordentligt afternoon tea när vi åker till London i Påsk.

Tips, anyone?

8 kommentarer:

  1. Åh, London! London Eye! I och för sig jättelång och tråkig kö. Men i den kan man ju stå och slappna av....

    SvaraRadera
  2. bme: Låter bra. Du har testat?
    Mia: London Eye. Självklart.
    I will not: Du kan åka till London. Du är vuxen. Not hard at all.

    SvaraRadera
  3. Me like London!!!!!
    Bästa afternoon tea jag varit på där (hittills) får nog bli det vi intog på Marriot County hall!!! Så himla bra. Ligger på South bank, nära London eye. Googla't så hittar du. Tror du måste boka i förväg, jag gjorde det men jag är ju tokig i att göra sånt... :D

    SvaraRadera
  4. Librarybeth: Kollar det tipset. har varit inne och kollat igenom hos dig. Vi har bokat Harry Potter också.

    SvaraRadera
  5. inte testat än - men den står högt på att göra listan, men har testat Savoy :-) och några landsortshotell:

    http://www.expressen.se/res/londons-allra-basta-afternoon-tea-stallen/
    och
    http://www.telegraph.co.uk/travel/ultratravel/9124793/Londons-ten-best-afternoon-teas.html

    SvaraRadera