söndag 29 juni 2014

Om den kommande veckan

Kan bli kul.

Men blir förmodligen helt galen. Två veckors bortavaro mitt i det nya lilla projektet ska hämtas igen, kollegan på semester och ett litet månadsbokslut + kvartalsslut. Smashing. Kaos.

Idag har jag laddat medelst hemmaspa i mitt badrum och kringstrosande i pyjamas. Fin kombo.

Tända ljus.

Imorgon kväll otroligt viktig match i Norrtälje. Gäller att komma ihåg att andas. Kläderna är framlagda och jag äter glass. Uppladdningen är så god som den kan vara under omständigheterna.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Bra tänkt! Tyvärr räckte det inte och vi är ute ur cupen!

      Radera
  2. Knyter tummarna! ;-)
    /Lillemor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trist nog slut på cupen! Men jag får försöka få ihop mina gubbar igen nästa år!

      Radera