fredag 15 augusti 2014

Fredag - en lista

Knyckt av Yllet:

Jobb: Har haft sjukt mycket på jobbet en längre tid men är nu landad på fötterna. Utan att förbruka något liv.
Färdmedel: Buss. Always buss. Men ikväll mammans bil. För att få plats med ohemult mycket packning. Som inte är min. Till största delen i alla fall.
Funderar: Mycket. På livet. På vad jag vill. Och vad jag INTE vill.
Igår: Jobbade jag först sjukt mycket - se ovan -och sedan var jag duktigt irriterad på min familj.
Cliffhanger: Ska jag fortsätta blogga nu när dagen har innehållit två hela inlägg? Hittills.
Helgplaner: Fotbollscup i Komården för Junior och Co.

5 kommentarer:

  1. Och där blev livet lite bättre igen; ett blogginlägg från Spader Madame, ja, två då. Ännu bättre. :-)

    SvaraRadera
  2. Svar på Cliffhangern är choklart JA.

    SvaraRadera
  3. Glad att landningen blev lyckad! Säg ja till livet och nej till hemskheter. Jag tror det är bra att lyssna till magen. Känns det bra och lätt är det rätt. Kram
    /Lillemor

    SvaraRadera
  4. Alla: Kanske är hon tillbaka. Nu i en bättre version. MED värmevallningar?

    SvaraRadera