torsdag 28 juni 2007

Dagens tips

Måste också ge mig på Loppanlejs absolut bästa gren, tipsandet!

Shopping botar den värsta bluesen. Bor man som jag på landet kan man inte göra annat än att härma Cajsa Warg; så shoppa det som shoppas kan. I mitt fall 5 st överspänningsskydd (TV-apparater och datorer+moden) samt en Soda Stream!! Känns som att flyttas tillbaka 25 år i tiden. Min har dock snygg design så både jag och kidsen är nöjda!!

Ungarna fick ett varsitt par Foppa-kopior. Ja L, jag vet att de är fula! Äldste sonen ska arbeta i skolköket med nya rena skor hela dagen imorgon, så det bör förlåtas, och de är faktiskt riktigt söta på Junior. Kanske kräver skorna storlek 29 för att det ska vara möjligt. Äldste sonens 44:or ser ut som fula båtar på väg att kantra, men men.... a man's got to do what a man's got to do.

2 kommentarer:

  1. När jag flyttar ska jag också köpa en sodastream. Dricker massor av kolsyrat vatten. Miljövänligt och ekonomiskt. :-)

    SvaraRadera
  2. Miss upsey daisy: Ska du flytta innan malaysia-resan? Bra tips är att i vart fall ha Soda streamen framme hela tiden och inte i något skåp ;-)), räcker med sambons grejer där...

    SvaraRadera