måndag 16 juli 2007

Full som en kastrull?

Brukar inte dricka alkohol eftersom jag i normaltillståndet inte har något behov. I dag fick jag för mig att inte vara en sådan torris. Det var nämligen premiär för mig i öltältet. Torr var inte något jag kände mig, däremot tycktes toalettkön vara kilometerlång. Jag behöver träna på detta för att få rutin, helt klart! Man måste alltså gå på toa när en cider runnit ner, annars är katastrofen nära!!

Så himla roligt att mina fd jobbarkompisar kom hit. Kidsen har skött sig exemplariskt och hittat på saker tillsammans, mer av den varan, please!

Jag har tydligen lyckats boka bridgespel hemma hos mig i morgon klockan sex, men har inte öltältet öppet då???

5 kommentarer:

  1. hi hi, vi missar hela denna galna vecka! Hoppas du har riktigt kul!

    SvaraRadera
  2. Ja, men Öland på sin bröllopsdag verkar inte heller fel!

    SvaraRadera
  3. Nästa vecka ska jag se till att vara där..

    SvaraRadera
  4. Nästa år vecka 29. Det gick lite fort!

    SvaraRadera
  5. Ja, vad jag förstår kan man omöjligen missa två sådana veckor i rad, så du måste ovillkorligen hit nästa vecka 29! Vi får ses i tältet, nu när jag hittar dit!

    SvaraRadera