torsdag 19 juli 2007

Rapport från verkligheten

Vad gör du på fritiden?

Frågan skulle jag vilja besvara med; -Spelar bridge!... men jag brukar försöka att vara litet rolig och svara; -Tvättar, alltså ett helt sanningsenligt svar.

Jag kan inte svara så numera. Högarna med tvätt växer i korgarna, för närvarande sju (7!!) till antalet. Så vad gör jag då? Badar bubbelkar såklart! Får snart simhud mellan tårna, bra att ha ifall man blir tvungen att spela tuff och bada med Loppis i älven i augusti.

Mellan doppen följer jag Miss Upsey Daisys exempel och packar lådor. Vi ska nämligen på loppis (litet l) i morgon och jag kan inte tro att jag ska kunna få med allt i bilen och på släpet! Skicka hit kunderna, jag är redo! Ska bara bada först....

5 kommentarer:

  1. Puderpuff här: Du är allt bra go' du! =) Det är så himla roligt att läsa vad du skriver. Tänkte jag skulle komma och hämta dig nån dag så vi får åka till Sälen och shoppa!! Kram

    SvaraRadera
  2. Packar lådor. Det är mycket sådant framöver. Men om en vecka får vi vårt lilla radhus de light!

    :-)

    SvaraRadera
  3. Ditt bubbelbad låter ju helt klart mycket trevligare än älven!!

    SvaraRadera
  4. Puderpuff: Klart vi ska till Sälen, bara vi håller oss borta från spenaten....

    Miss Upsey Daisy: Det blir skönt att vara packad och klar! Radhus är inte fy skam, speciellt inte i städer...avundsjuk....

    Loppanlej:Ja, älven vet jag egentligen inte riktigt vad den ska vara bra för, ingen flottar ju längre....

    SvaraRadera
  5. Inte riktigt radhus. Marklägenhet men eftersom det bara är en ovanpå och med egen ingång är det så nära man kan komma :-)

    SvaraRadera