söndag 15 juli 2007

Släng er i väggen.....

Här på bloggen har jag läst om alla er tuffa flickor som cyklat Vätternrundan, simmat i älvar och annat helt otroligt korkat eller tufft! Jag är mycket imponerad faktiskt, men....jag har haft helt andra maratonliknande saker för mig de senaste dagarna.

Junior och hans kusin (6 och 8) har varit med mig på minisemester, med semester menar jag här endast för deras del. Vi har åkt till grannorten och bott på hotell med tillhörande aktivitetscenter, tagit bussen till Stockholm för att därifrån ta en kryssningsbåt till Mariehamn. Har varit hemma sedan i fredags men har inte orkat blogga en gång....

Nu startar vår lilla orts stora evenemang som bygger på dansband. Det fullkomligt väller in folk i en hel vecka och är otroligt roligt. Det är den klart bästa veckan på hela året och det är för att det nästan känns som om vi bor i en stad. Dansar gör jag inte men mycket annat står på programmet. Bl a ska jag och mamma sälja en massa överblivna saker på bakluckeloppis på fredag. Håll tummarna för att det blir litet rensat i hyllorna...

2 kommentarer:

  1. Hm, tycker du det är korkat att simma i älvar. I augusti är det nog ganska varmt så då kan du väl prova!!!

    SvaraRadera
  2. Fnys! I augusti håller vi tummarna för att de kommer hit och fixar utomhuspoolen i stället tycker jag. Då får du komma hit och simma, borde vara varmare! Jag - en äkta badkruka!!!

    SvaraRadera