söndag 26 augusti 2007

Ingen rök utan eld....

Glömde rapportera om rökningen, eller mer den obefintliga rökningen!

Talade glatt om för Senior att jag tyckte det gick riktigt bra den här veckan.
- Jag har inte rört cigaretterna som du har lagt undan i skåpet, säger jag åt honom.
- Jag vet mamma, jag har räknat dem!
Har jag närt en kontrollant vid min barm??? -Jag hittade din gröna tändare också, så den gömde jag.

Den hade jag lagt i fönstret så att jag lätt kunde tända ljusen som jag har plockat fram. Det börjar mörkna på kvällarna här nu, men ok, jag kan väl vänta litet med myset då. Senare återkom Senior med beskedet att han numera hade gömt cigaretterna på ett nytt ställe.

Självklart har jag inte rökt, men det som har gått så mycket bättre är humöret. Kanske hjälper Puderpuffs tips om mera shopping? Snygga byxor ligger i min garderob och väntar på att jag ska gå till jobbet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar