söndag 28 oktober 2007

Stormy weather

Vädret kan i och för sig vara sämre, det är i varje fall inte kallt! Äldste sonen startade söndagen med att reta upp sin mor ordentligt, med sedvanligt bjäbb och tjafs. Varför kan man fråga sig, men hur tonåringar tänker är verkligen inte lätt att svara på.

Spader Madame har i varje fall lyckats tänka rätt. Bridgespelandet gick utomordentligt bra och laget leder serien ganska stort. Shoppingen då, hur gick den? Jag tycker att höstens kläder är så snygga, färgerna är coola och skorna är underbara. Alltså har jag handlat som en galning! Kan verkligen en kvinna ha för många svarta kjolar??

Rökslutandet fungerar fortfarande bra. Det var litet jobbigt i dessa bridgekretsar, där det rör sig ovanligt många rökare. I morgon har det gått elva (11) veckor, dvs 77 dagar.

Spader Madame är en ickerökare - ganska otippat för något år sedan...

2 kommentarer:

  1. Det var det dummaste jag har hört. Man kan aldrig ha för många svarta kjolar. Aldrig någonsin!

    ;-)

    SvaraRadera
  2. Miss UD: Vi är själsfränder, kan jag få adoptera dig?

    Mina kids (och för all del Mamma)förstår inte de svarta kjolarnas storhet, ingen förstår...

    SvaraRadera