måndag 29 oktober 2007

Stureplan II

På torsdag smäller det!

Jag ska träffa stjärnsopranen och landslagspelaren på krogen! De är bägge två strängt upptagna innan så jag måste ta mig dit själv!

Stjärnsopranen skriver: "Ju tidigare vi kommer desto fler drinkar hinner vi ta i baren innan vi äter middag... Kan du ta dig själv till Sturehof? Infogad detaljerad beskrivning på 150 ord. Om du skulle vara tidig och därmed först på plats, gå in och sätt dig och invänta oss i baren. Men låt ingen charmig främling bjuda dig på en skojig drink... "

Eftersom vi ska träffas klockan 19, kan jag ju sitta där från klockan 18 eller så...men jag får väl betala de skojiga drinkarna själv och samtidigt spana på främlingarna...

Vilken tur att jag har shoppat som en galning, eller hur?

1 kommentar:

  1. Förresten. Vet inte om du vet vad jag heter men jag har hittat dig via Loppis...

    Ifall du undrar vem det var..

    SvaraRadera