söndag 8 juni 2008

Delårsrapport?

Spader Madame förbereder halvårsbokslutet. Bloggens 1-årsdag närmar sig, liksom andra dagar som ska minnas.

Sommaren har startat fantastiskt, kaffe med mjölk intages med jämna mellanrum och idag har Madame medvetet syndat...d v s köpt hem (och druckit!) Coca-Cola.

Läsårets sista arbetsvecka, utan elever, startar i morgon och ett besök i huvudstaden ska förhoppningsvis hinnas med i helgen...

Ute blåser en starkare sommarvind, men Madame njuter av svalkan... Det kommer att bli den bästa sommaren ever!

4 kommentarer:

  1. Visst blir det så, den bästa sommaren. Och så fick du mig sugen på cola. Det som jag kanske dricker två gånger per år. Det här blir första gången. Få se när det blir andra gången......:-)

    SvaraRadera
  2. Känner också på mig att det blir en bra sommar det här året. Ha ett riktigt skönt Sommarlov!

    SvaraRadera
  3. Cicki: Cola är bara det bästa jag vet!

    Henrietta: Hoppas på en härlig semester för dig och kidsen. Visst kommer sommaren bli bra och vi ses väl om inte annat i tältet så ska du få träffa Miss UD och Loppis! Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Cola och Fanta vilda bär är de enda läsk jag tycker om. Jo, julmust går också bra. Jag är ingen läskdrickare. Så är det bara....:-)

    SvaraRadera