måndag 10 november 2008

Spader, Junior och Thailand

Junior är inte riktigt klok - väääääldigt lik sin mamma också. När man tror att man har fullständig kontroll på allt kommer han in och säjer-"Jag kan inte följa med till Thailand!" Varför inte det? -"Törs inte flyga, jag är rädd för att flyga, jag har aldrig vågat flyga -utom luftballong!" Du har väl aldrig flugit luftballong? -"Jooooo, i Turkiet, då var jag inte rädd!"

FYI: Vi var högt, högt uppe i luften med en hangglider och Juniors mamma gör aldrig, aldrig någonsin om det där! Rädd var bara förnamnet! Hur vi kom till Turkiet? Ja, det är klart att vi flög både dit och till Paris, utan några som helst klagomål från Junior!

Tillbaka till konversationen... Ja, då får väl du vara kvar hemma i 3 veckor utan oss andra... -"Ja, så får det bli!" Du får kanske bo hos farmor då. -"Ja, det kan jag göra, men det är klart då kan jag ju inte köpa några Nintendo DS-spel... Får väl fundera litet grand på hur jag ska göra! Kanske åker jag med ändå, fast vi ska flyga!" Det kan alltså hända att jag har två kids med mig till Thailand i januari, precis som planerat. Who knows!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar