måndag 10 november 2008

Spader och kärleken

Någon undrar om det inte är dags för Spader att flytta till huvudstaden nu, när kortleken innehåller Ess och allt. Stadens dragningskraft är och har varit enormt stor.

Det är självklart att de här få veckorna med Esset egentligen motiverar en flytt redan nästa vecka, men det finns ett viktigt hinder.

Ungarnas känslor tänker du, det kan vara skönt att få bo kvar i lilla byn med sitt vanliga liv och sina kompisar när man har förlorat så mycket som de har. Fuck ungarna och deras liv - inte viktigt!

Vore det inte för Spaders badrum bodde hon i staden redan förra veckan. Vad Spader ska göra ikväll efter en lång hård dag? Gissa!

7 kommentarer:

  1. Det var en dålig ursäkt för jag är helt övertygad om att man kan installera bubbelbadkar även i huvudstaden....:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, eftersom jag struntar i kidsen så måste jag väl flytta då! ;-)) Kram på sig världens bästa Cicki!

    SvaraRadera
  3. Framför allt skulle du ju komma närmare mig.....:-)

    SvaraRadera
  4. Jag behöver inte skriva en kommentar här. Läs Cickis en gång till.......

    SvaraRadera
  5. Cicki och Fru Choklad: Ni gör mig lycklig! Snart dags att träffas, tror jag bestämt!!

    SvaraRadera
  6. Absolut! Det vore verkligen jättetrevligt.

    SvaraRadera