söndag 23 november 2008

Spader sjunger

Trallar på någon låt hit och dit, väntar på att LAN:et ska vara över så man får tillgång till sitt kök igen. De yngsta kidsen kör dubbel Guitar Hero med battle och jag har nyss tagit ett ångande, doftande, bubblande och masserande entimmesbad.

Tidigare idag har Spader promenixat en mil -1:40 direkt in i Funbeat och i kväll ska det hinnas med en cykeltur. Vad tänker de visa på TV medan Spader cyklar ? Jo, antingen ett Luftslott eller en Da Vinci-kod. Spader har inte sett någon av filmerna och tänker spela in den andra - men vilken ska hon se ikväll?

2 kommentarer:

  1. En mils promenad OCH en cykeltur. Jösses vad du ligger i. Nu blev jag imponerad.
    Da Vinci som film blev man besviken på om man läst boken har jag hört. Därför har jag inte sett den. Ta den andra, för säkerhets skull...

    SvaraRadera
  2. Bra om du blir imponerad, Esset blir pulveriserad i vår tävling om tiden och det känns bra!

    Jag tar den andra då!!

    SvaraRadera