onsdag 3 december 2008

Award

Om man nu sitter här och känner sig litet insnöad och längtar efter ljus och värme så kan man ju passa på att gotta sig i att man har fått en utmärkelse...



"För jag har fått en awaaard, för jag har fått en awaard, för jag har fått awaaarrrdd, fy fan vad jag är bra!"


Spader -gymnasieläraren blev litet galen nyss och sjöng i klassrummet, men vaddå, inte varje dag det händer precis! Galen - litet nu och då, en utmärkelse -mer sällan!


Världens bästa Cicki, hon med designbloggen som kan sy som en gudinna, har gett mig denna utmärkelse - så klart har hon lyckats få den själv först -flera gånger till och med.

Med utmärkelsen följer en del krav...

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

De som får Spaders utmärkelser är naturligtvis:


  • Loppanlej: För att travestera Madonna när hon berättade för världen om Sean Penn vill jag kalla Loppis för "The coolest girl in the Universe"!!

  • Miss Upsey Daisey: Hon får mig att längta till sitt kontor, sin lägenhet, till att ha katt och att träna. Vissa av sakerna hon får mig att längta efter är totalt mot Spaders natur. Du är en goding -YUP!!

  • Hilda: Värdens bästa -det gäller faktiskt både Nya Hilda och den gamla! När man kommer in i hennes himmel vill man stanna kvar! Hilda äger!

  • Smina: Vild och vacker, med en stavning och meningsbyggnad som en lärare gärna satte tänderna i, bloggar hon passionerat och målmedvetet. In och läs - inte bara för rockers!

  • Vindvirvel: Åsa är nyare på listan över toppensnäckor! Gillar sport och sånt men har också koll på världen (har den flygplats) och kul saker som händer. Har ett hemligt mål med bloggen -vi får se om det någonsin avslöjas.

  • Jerk: En blogg där det lyckliga slutet kanske finns en anings närmare. Det ligger kärlek i luften - eller så är det tomten som är på väg!
Massor med fler bra bloggar till höger i länksamlingen... Go there!

9 kommentarer:

  1. Nämen vad gullig du är Spader! Tusen tack!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu fattar jag vad som skull hämtas hos dig... Kramar! Återkommer i ärendet på min blogg.
    Kram igen.

    SvaraRadera
  3. Tack tack..men lyckligt slut? Jag var tvungen att dubbelkolla att det verkligen var min blogg du länkade till ;)
    Vi ska väl inte tro att det går så illa att det skulle finnas kärlek i luften?

    SvaraRadera
  4. Vassegoda!

    Jerk: Spader tycker det ligger i luften - hon brukar ha rätt!

    SvaraRadera
  5. UNDERBARA DU!!! DU GJORDE MIN DAG!!!GOOOAAAAA KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  6. Nej det är inte för mycket rouge som plötsligt hamnat i Fru Choklads ansikte utan en rodnad av det mer generade slaget.
    Du är för gullig du världens bästa spader. Tack så väldigt mycket och stoooor kraaaaam

    SvaraRadera
  7. Stor kram också till världens bästa Fru Choklad!

    SvaraRadera