torsdag 11 december 2008

Som om...

Önske-inlägg? As if, Spader brukar aldrig vara med i tävlingar- men jag vet ju hur enträget Forskarn vill ha AC/DC-biljetter och om jag skulle vinna dessa biljetter hos Skyltmax - företaget som tillverkar skyltar åt såväl privatpersoner som företag- skulle han vara mig evigt tacksam.

Alla mina prov kommer att vara rättade när jag stiger in i arbetsrummet på morgonen... Har Tomten varit här, frågar en förundrad Spader - Nej, det är Skyltmax som har sponsrat, säger kollegorna...

Back in black -kommer den att spelas tror du Forskarn? I sådana fall är en av biljetterna min!

3 kommentarer:

  1. Back in Black spelas garanterat, och därmed är en av biljetterna, i händelse av vinst, naturligtvis Din.

    En får tacka så oerhört mycket!

    /Forskar'n

    SvaraRadera
  2. Men hallååååå eller !!! Jag måste också skulle ha biljetter :-) Undrar vem jag ska sända som bulvan för att tävla hos skyltfabriken?? Om jag vann två biljetter skulle Forskaren och min J få dom. Sen skulle jag själv hoppas på att få en fin bröllopsgåva av min J ;-)

    SvaraRadera
  3. Forskar'n: Kunde inte göras för någon bättre person!!

    Smina: Men nu förstår jag inte... Smina har ju en blogg!?! TÄVLA och skriv som du gjorde här i kommentaren -då kommer de att smälta som smör i solsken. Buss på!! KRAM menar jag!!!

    SvaraRadera