söndag 28 november 2010

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Oj! Är inte så himla fixerad vid min egen. Har aldrig varit det.

Min favoritfödelsedag är helt klart Henriks 40-årsdag. Firad i London -överraskningsvis.

Så här skrev jag förut:

När Henrik fyllde 40 överraskade jag honom med en resa tillbaka till London. Mamma och Pappa stod för fiolerna och barnvaktstjänsten, Junior var ännu inte född eller ens påtänkt. Den här gången lyckades vi komma tvåa i Londonmästerskapen (Ja, i bridge såklart) missa frukosten nästan varje morgon, tillbringa den största delen av dagarna på rummet och kvällarna på Londons bridgeklubbar. Det var i februari, det var riktig vår därborta fast det var full vinter här hemma och jag glömmer det aldrig!

3 kommentarer:

  1. Typiskt dig att ha en favoritfödelsedag som inte är din egen. Du fina och generösa människa. :-)

    Jag borde göra något liknande för Steven. Nu när jag fått honom att skaffa pass.

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga hej och att jag läst fatt din blogg.
    Vad vore livet utan minnen?
    Nu går jag och suger på Indien, som om några år är fina minnen.
    Jag har ridit elefant och sett tigerspår - återkommer till det i bloggen.
    Ha en bra och trevlig vecka.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  3. Katarina: Det var den jag kunde komma på! ;-)) Och som jag är glad över den! Fasiken vad han blev lurad!!!
    Viola: Härligt att höra att du är hemma och att Indien var tillfyllest! Kram tillbaka!

    SvaraRadera